Ahh, ledig :-)

Ja, nu är vi då ledig i nio hela dagar. Ska bli skönt att ta det lugnt och umgås med barnen extra mycket.

Slutade innan 14.00 idag så det blev en bra avslutning. Sedan gick jag och handlade sista klapparna ida, köpte varsitt doftljus åt barnens fröknar som God Jul och tack för det här året present. De blev glada :-)

Ska till Ica Maxi när F kommit hem, som ni förstått vid det här laget så veckohandlar jag på fredagkvällar. Så skönt att bara gå runt och strosa och handla allt för hela veckan. Yes, jag är en planeringsmänniska ut i fingertopparna. Vet inte vad jag skulle gjort utan min kalender och rutiner. Jag är en planerings och rutinmänniska.

Hmm, ikväll får det bli någon film.

Är ni planeringsmänniskor eller tar dagen som den kommer?
Vad ska ni göra ikväll/i helgen?

Goder afton

Kommentarer
Postat av: Ingela

Absolut tar dagen som den kommer OM inget viktigt är inplanerat. Därför rinner tiden mellan fingrarna på mig - typisk tidsoptimist som tror jag alltid ska hinna men aldrig gör det. Inte lär jag mig heller... =( Men är väldigt flitig om jag har något inbokat - gör långa listor som nu inför jul =) det tycker jag är kul men är nog ganska ostrukturerad annars. Så mycket att göra så lite tid... =/



I helgen ska vi ut o hugga gran, klä den, på julfest på mannens sida och pyssla inför jul, dvs städa, baka osv. Tid för lite mys mys hoppas jag också!

2008-12-19 @ 22:03:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Låter skönt att kunna ta dagen som den kommer. Jag är en sådan kontrollmänniska att jag måste ha rutiner och planerar i princip allt som går att planera. Jobbigt ibland men det är sådan jag är och har alltid varit.

2008-12-20 @ 22:04:07
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0