Midnatt råder, tyst det är i huset...



Älsklingarna i somras, busande i en låda.

Just nu sover de alla som vanligt. Men det är så underbart skönt att vara uppe själv och det är alldeles tyst.
Har förberett inför morgondagen, det är ju Henrys 3-årsdag så det vankas sång och presenter på morgonen. Hans kalas kommer att hållas 15.00 på lördag så fredagsfirandet blir i mindre skala.

Sedan bär det av till dagis, 08.00 ska Alicia (+ alla andra 5-åringar) sjunga för oss föräldrar. Sedan ska de iväg och sjunga i Folkets Hus och slutligen för alla småbarnsavdelningar. Lucialinnet är struket, glitter och tärnljus nedpackat. Henry ska få vara tometenisse, hans avdelning ska inte sjunga för föräldrar men de ska ha fika vid 14.00. Tror inte jag hinner vara med då eftersom jag redan tagit ledigt 7-9 på morgonen. Ganska omöjligt att hinna sluta innan 14 då...

Nästa år får jag nog ta ledigt 13/12 om jag ska hinna med lussefirande på både dagis och förskolan.

Har precis tömt min kamera på bilder, blev väl drygt 360 bilder... Ska nu gå igenom några per dag, deleta de jag ej vill ha, redigera de jag vill ha kvar och bränna på skiva. Vilken tid det tar...

Imorgon är det fredag, skönt! Jobb, lucia, födelsedag och ståhej, roligt!

Ha det gott allihopa och Glad Lucia på er

Kommentarer
Postat av: Ingells

Hoppas du blev stolt över dina charmtroll idag! =)



Vi ringer och grattar Henry senare i eftermiddag!

2008-12-12 @ 15:02:45
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Självklart, de var ju så fina och duktiga!



Ok, vi är hemma så det är bara att ringa :-)

2008-12-12 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0