Pappa 79 år idag *RIP*

Min pappa skulle fyllt hela 79 år idag, om han levde. Så jag hurrar för honom idag uppe i himlen, Grattis pappa!

Vi passade Annas barn W och D idag i några timmar. Det gick ganska bra men det var gråt och bråk emellanåt. Jag har även tvättat, *hatar* och nu sitter jag här en stund.

Imorgon ska jag leta efter sista klapparna så jag får det överstökat. Idol är slut så vad ska vi då titta på, på fredagar? Vi får väl kolla på någon film antar jag.

Henry ska nu flyttas upp till Alicias avdelning, känns lite vemodigt för jag gillar hans fröknar mycket. Alicias fröknar är också toppenbra! Så nu har jag inga småbarn längre, de börjar bli stora. Men det känns bra, vill absolut inte ha fler barn eller bebisar... Jag kan låna andras ett par timmar sedan är det nog.

Jaja, får väl gå och lägga mig nu. Jobbar sista dagen imorgon på 9 dagar, nice!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0