Vår älskade Henry 3 år idag



Vår busunge fyller hela 3 år idag och vart har dessa år tagit vägen??
Vi sjöng för honom och gav honom några presenter imorse. Imorgon håller vi kalas för honom och hans kompisar.

Annars var det ett väldigt stressigt Luciafirande idag. Först 08.00 på Alicias avdelning, tog ledigt 7-9. Till jobbet 09.00, fixa min post och ut och dela den, direkt från rundan cyklade jag till Henrys avdelnings Luciafirande 14.00. Sedan tillbaka till jobb och avsluta arbetsdagen... Svettigt värre men det var gott med många lussebullar och pepparkakor!
5-åringarna var så duktiga!! Sjöng högt och tydligt.

Nu är julklapparna och liknande nästan klara, har "3" personer kvar typ och de tar jag nästa vecka. Nu ska jag in i duschen och sticka till ICA MAXI när Felix kommer hem. Måste handla till kalaset imorgon och annat.

Ikväll blir det Idol final som gäller, roligt!

Ha en trevlig fredagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0