Hatar kyla...

Shit vad det är kallt...

Alicia är nu bra igen och tur var väl det. För de skulle visst till en bondgård idag och titta på djur. De hade varit där hela dagen och hon luktade verkligen bondgård...

Jag skulle hämta barnen 15.00 men då var inte Alicia där ännu så jag och Henry gick och åkte pulka. Han var livrädd och ville inte åka ner för backarna... Min tuffa och slagskämpe till son är ibland rädd för lite roliga saker som inga andra barn är rädda för. Det kan vara bilder, ljud och liknande för barn som han blir rädd för :-)

Nu kommer snart gubben hem. Barnen tittar på Bolibompa. Jag ska slappa framför tv:n ikväll, hela kvällen efter barnen somnat (när nu det blir)- SKÖNT!

Har sagt till dagis idag att Henry högst får sova en halvtimme för annars är han uppe till 22-23, pigg som en mört. Så får vi se, på helgen är han uppe hala dagarna utan större problem.

Blöjavvänjandet går dåligt, vi tränar på helgerna men han bara kissar på golvet... Jaja, en dag släpper det men jag tycker han är en sådan stor kille nu. Ja, det är ju olika för olika barn så vi får se.

Ha en trevlig kväll, själv blir det desperate housewifes såklart


Kommentarer
Postat av: Ingells

Ja, det var ett bra avsnitt igår av DH, man fick lite tillbakablick varför det blivit som det blivit ... fem år senare.



Skönt att Ali är frisk igen! Trots odören, hehe!

2008-11-26 @ 15:57:20
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, gillar när de går tillbaka i DH. Tyvärr var barnen fortfarande vakna så det var inget mys i soffan för mig...

2008-11-26 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0