Helgen över för denna gång

Ja, så var det söndagkväll och hela familjen sover. Ska också lägga mig strax.

Idag har Alcia tränat och hon är så duktig och fin i sina fotbollskläder. Så stolt och glad hon är!

Jag har rensat ur vårt sovrum och slängt en himla massa kläder, skor och annat skit som låg i våra garderober och skrymslen. Skönt att få rensat, saker på rätt plats och att saker inte ramlar ut när man öppnar lådorna/garderoberna.
Henrys rum gick jag också igenom men det är så litet så det gick snabbt.

Ikväll har jag tvättat 9 fulla maskiner!! När jag sedan skulle boka ny tid så fanns det inte en kvällstid förrän om 12 hela dagar. Helt sjukt att det är så ont om kvällstider... Tur att barnen har en himla massa kläder och vi går ju i arbetskläder hela dagarna.

Ny vecka på ingång, så nya tag och så kör vi.

Sov så gott allihopa

Kommentarer
Postat av: paula

ja jag vet med tvättstugan. här e du glad om du får en tid inom 12 dagar vilket tid som helst på dagen/kvällen och vi går hemma! tänk dig då om du bara kan tvätta kvälltid!!! helt sjukt här. 2 tvättstugor till ett höghus.......kan du tänka dig det? 8 x 4 + 8x4 64 lägenheter....

hur har ni det?

2008-11-17 @ 00:34:01
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som rensar och tvättar, jobbar och står i!

2008-11-17 @ 13:47:44
Postat av: Anonym

(och det var Madde som skrev förra kommentaren men slarvade med att fylla i namnet)

2008-11-17 @ 13:49:07
Postat av: Ingells

Jag inser nu hur skönt det är att ha tvättmaskin där man kan tvätta när man vill och behöver. Men att bo i hus är mycket jobb i sig... det finns alltid att göra!

2008-11-18 @ 08:36:36
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Paula: Vi har en tvättstuga för 48 lägenheter...



Madde: Tack, gillar att städa och dona hehe men hatar att tvätta



Ingela: Visst hade det varit skönt med egen tvättmaskin! Det är just det jobbiga med hus som tar emot när vi pratar hus. Bor hellre i en fin lägenhet i ett bra område och har sommarstuga på landet.

2008-11-18 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0