Lussebullar

 

Idag blev det storbak också. Vi bakade 80 lusebullar så nu räcker det förhoppningsvis ända till jul hehe
Nästa helg ska vi baka papparkakor och annat.
Köpte några klappar igår också, får köpa några varje vecka. Det blir som sagt inga dyra i år men småbarn blir ju glada över nästan allt.

Är så trött... Barnen är uppe än, ja ni hörde rätt! Ingen av oss orkar ta nattningen men förhoppningsvis så sover de länge imorgon.

Yes, Johan åkte ur Idol igår och det var ju så rätt! När han sjöng blev en av tjejerna i publiken helt galen och bara skrek... Så löjligt!

Nu ska jag slänga mig i soffan och somna


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du, även om ni inte har så mycket pengar så hoppas jag att ni inte behöver baka papparkakor (läs din text) - det låter inte så gott, hahaha!



Du kanske får lite inspiration från fotona från vårt julbak igår?



Ja, det var sinnesjukt sanslöst hur den tjejen flippade ut - hon fick ju någon slags psykos! Hörde att hon svimmat sen och fick åka ambulans till sjukhuset! FÖR JOHANS SKULL!!! Sjukt, han är varken snygg, gullig eller charmig tycker jag, men vad vet en "gammal" kärring som jag vad en tolvåring gillar? ...nuförtiden...

2008-11-30 @ 12:53:57
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Borde börja kontrollläsa min inlägg innan jag publicerar. :)



Ja, vad vet vi om vad som gäller bland de unga tjejerna? Du hade nog också gillat honom när du var 12år haha

2008-11-30 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0