Mina jobbskor



Här är en bild av mina nya jobbarskor men istället för oranga detaljer så är mina röda. Ville ha spygröna detaljer, för att passa våra spygröna kläder men hittade inga. De hade kostat 1199kr men kostade nu 799kr. Jobbet betalar :) Vi vår skobidrag på 850kr var 6:e månad.

Hela familjen åkte till Skärholmen Centrum men Henry går inte att ha med någonstans. Han skämmer ut oss totalt... Han bara skriker, bråkar och ska absolut inte följa med oss. Vi får helt enkelt vänta ett par veckor, månader eller år innan vi kan gå i centrum och liknande... Alicia är jättesnäll men minns med fasa hur hon var i Henrys ålder, inte riktigt klok hela enkelt.

Henry skriker ju konstant så for något är fel, om vi säger nej och liknande. Grannarns börjar bli tokiga och bankar i golv och väggar. Min mamma har alltid gett med sig och varit för mesig för "tänk på grannarna" och "vi vill inte ha något bråk".
Jag vill inte ge med mig men det är jobbigt när grannarna är arga och jag är lite orolig att de kanske säger till vår hyresvärd. Men då får vi förklara helt enkelt. Vad ska vi annars göra?

De flesta av våra grannar har tonårsbarn och det är väl tonåringarna som tycker skriken är jobbiga.
Jaja, nya tag, ny vecka. Dagarna börjar lacka mot jul.
När kommer vi ner? Kommer Felix också med? Bojkottar vi Skåne och firar hemma? Frågor som går runt hos oss


Trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi har inte köpt samma. Jag fick betala 250 kr. Mina är ett par Adidas. Vita och lila. Ses imorrn med lysande fina skor :)

2008-11-30 @ 20:19:33
Postat av: Kerstin

Aldrig att jag betalar extra för jobbskorna :)



Vi riktigt flög fram idag ju, lycka till nu tisdag-torsdag

2008-12-01 @ 22:15:05
Postat av: Ingela

NEEEEEJJJJ'!!!! Inte bojkotta Skåne =( buhu, varför?

2008-12-01 @ 22:38:00
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, var så trött på Felix tjat om att vilja fira jul hemma. Han fick t o m Alicia att säga att hon ville fira hemma. Men nu har han äntligen begärt semester 22/12-23/12 och hoppas han får den beviljad då kommer F också med!

Håll tummarna

2008-12-02 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0