Söndag

Kom precis hem från Alicias fotbollsavslutning. Sedan var det meningen att hela familjen skulle ut och ha en familjedag. Men Alicia vill inte! Nej, mamma jag vill vara hemma och pyssla istället säger hon.

Hmm undrar vart hon fått det ifrån? (F älskar att vara hemma)
Så jag sticker till Skärholmen centrum själv och shoppar jobbarskor och bara strosar runt och kollar på alla julklapshandlare.

Så det blir en lugn och behaglig dag idag och det behöver jag verkligen efter den senaste tidens städning och rensning av lägenheten!

Ha en skön söndag på er

Kommentarer
Postat av: Tessan

Köpte oxå jobbskor igår. Hoppas vi inte har köpt likadana.. Ville ha ett par svarta med spacerosa grejjer på sidan (låter fulare än det är) Men det fick bli vita såna ist. Jag har alltid problem med jobbskor!!

2008-11-30 @ 15:17:10
Postat av: Kerstin

Mina är av märket Brooks, vita med röda detaljer. Tycker alltid alla skorna är så fula... Ville ha limegröna som passar med våra kläder men hittade inga. Skorna hade kostat 1199kr men jag fick dem för 799kr.

2008-11-30 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0