Syrran på väg hem igen...

Tråkigt men sant. Min systers vistelse var kort men den tiden vi spenderade tillsammans bestod av god mat och snacks och trevligt samtal.

Nu är vardagen tillbaka. Ett berg av disk väntar på mig. Duschen väntar på mig. Barnen väntar på mig. Felix väntar på mig. Datorn väntar på mig (?) och tv:n väntar på mig. Tänkte bara plita ner ett litet inlägg så ni ser att vi lever.

Alicia är så trött, har väckt henne minst 5 ggr sedan vi kom hem. Inte konsitgt, de kunde ju inte sova när roliga moster Ingela var här. Så de somnade nog vid 23 typ igår.

Idag får de lägga sig på vanligt tiden 20-21.

Fredag imorgon och denna veckan har sprungit förbi. Så det blir jobb, veckohandling och sedan softa med la famiglia.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt med vardag men nu är det helg!

2008-11-21 @ 23:00:58
Postat av: Kerstin

Ja, och nu är helgen slut igen...



Men jag gillar måndagar ändå konstigt nog!

2008-11-23 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0