Tisdag 4/11

Idag fyller min storebror Jan år! Så vi firar honom ed ett fyrfaldigt leve HURRA HURRA HURRA HURRA.
Vi behöver inte skirva ut hur mycket han fyller hehe

Annars var det en ovanlig dag på jobbet idag. Chefen körde bilrundan och det var första gången. Han ringde mig femtielva ggr om vägledning... Men han klarade det och det var starkt gjort ändå! Vi hade även besiktning av kontoret som vi har 2ggr per år och vi får se hur bra vi var om några dagar antar jag.

Imorgon ska visst jag köra lite bil på jobbet och det känns väl ok. Roligt med lite omväxling.

Ikväll är det Desperate Housewifes och det är ett program jag också diggar mycket!

Nu kom Felix hem så jag får väl prata lite med honom.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Ingells

Själv tycker jag det är lite jobbigt att Desperate Housewifes helt plötsligt är "fem år senare..." - slut på idéer antar jag

2008-11-05 @ 14:59:20
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag tycker det är ok. Roligt att se Gaby som mamma haha. Det är så man ser ut...

Hon är så rolig

2008-11-05 @ 21:51:18
Postat av: Madde

Min storebror samt V:s och D:s farmor fyllde också år i tisdags.

2008-11-06 @ 18:56:49
URL: http://www.bloggen.fi/detEnaochdetandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0