Vissa kommentarer alltså...

Idag när jag delade post sade en kvinna lätt chockad till mig. Va, kommer posten två ggr??!!

Jag sade men vi har funnits sedan 1991 och vi har delat här i 12 år nu. Jag förstår inte sade hon...

Hänger folk inte med eller?

Vet folk inte att Bring Citymail delar post i ca 60 % av Sveriges brevlådor??

Har precis ätit Pizzan La Bussola, mumsfilibabba. Skinka och räkor mums.

Nu ska jag hoppas in i duschen och sedan dra till Ica Maxi. Måste handla födelsedagspresent, Alicia ska på pojkkalas imorgon :) Sedan måste jag köpa benskydd, inneskor och fotbollskläder också... Usch allting kostar, livet är inte lätt.

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Här blir det Idol och ev. Saw V

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det finns fler jobbiga kommentarer... Är det reklam? Har du några kärleksbrev till mig? Räkningarna kan du kasta!



När jag jobbade på bolaget var den jobbigaste kommentaren:

(Jag) - Vill du ha kvittot?

(Kunden) - Nä, det går ju ändå inte dra av på deklarationen! Hö hö

2008-11-14 @ 19:04:18
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en La Bussola, min favoritpizza ...

2008-11-14 @ 21:36:56
Postat av: Jenny Joseph

Usch och fy för "Sågen-filmerna"! Såg fyran för nån vecka sen, mannen har typ "tvingat" mig att se de allihopa...

2008-11-14 @ 22:42:00
Postat av: Annazeta

Haj, kul att du har borjat blogga....funder ocksa pa det? Nagra for och nackdelar? eller det ar for tidigt att saga?

2008-11-14 @ 22:54:07
Postat av: paula

vi har osså laddat ner saw 5 jag har sett alla, dom e helt sjuka men jag gillar dom endå...fast man blundar ibland hahhahha och mår lite illa...hahahahahah

2008-11-15 @ 04:06:20
Postat av: Kerstin



Tessan: Mmm de kommentarerna är klassiska haha



Jenny: Haha och här hatar Felix skräckfilmer, får alltid kolla ihop med min bonusdotter Emma när hon kommer.



AnnaZ: Gör det så jag får läsa mer om ditt liv i Polen. Det är bara roligt men man måste ha tid och vilja.



Paula: De är bra men visst blundar jag hela tiden haha

2008-11-15 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0