Åh, j-a kanal 5!!!

Igår fick jag inte se Desperate Housewifes p g a ishockey och idag fick jag inte se Greys Anatomy p g a ishockey...
Varför gör Kanal 5 sådana dumheter??
De får ha sin ishockey på sportkanalerna så vi vanliga människor slipper skiten!!

Annars har mitt bloggande minskat p g a att jag har fullt upp hela tiden. Vi är ute mycket nu när det är så fint väder. Sedan är det träning på kvällen och tiden bara rinner iväg.

Så dejligt att det är Skärtorsdag imorgon, 4 dagars ledighet med familjen. Vi ska bara njuta och göra precis vad vi vill. Det blir väl lite aktiviteter nu när morbror Max kommer hit :-)

Nu är jag snart trdje dagen på andra veckan av mitt nyttiga liv slut. Det går bra, jag följer mitt matschema och tränar varannan dag. Det är inte lätt men jag är inte så sugen på gott just nu. Tar jag minsta lilla då vet jag att det är kört så det är bättre att sluta helt för tillfället.

Jaja, nu ska jag strax nanna kudden. Ha en bra Skärtorsdag och en bra resa till Blåkulle hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0