Alltså hallå tiden???

Mina dagar rullar på i 150 känns det som.
Var bara tvungen att surfa en snabb runda nu innan jag ska sova.

Ibland önskar jag att vi bodde närmare min mamma och syskon... Att få barnvakt här är inte alltid det lättaste. Mina vänner ställer upp såklart men det är inte alltid de kan tyvärr. Där hade mamma varit bra :-)

Skönt att det är sista arbetsdagen på veckan imorgon, nice med tre dagars ledighet. Det är ju Valborg imorgon så då blir det till att åka iväg till närmsta eld och stå och frysa :-) Varför är det alltid så kallt på Valborg och det regnar gärna också?
Men barnen tycker ju det är kul när något händer! Allt för deras skull :-)

Jag har tävlat hur mycket som helst nu i helgen. Alltså tävlingar på nätet där man kan vinna olika saker. Det är ju typ alltid någon motivering som ska skrivas. Förut har jag hatat sådant men det är ju hur roligt som helst att komma på en riktigt bra motivering. Nu hoppas jag att juryn också gillar mina motiveringar hehe
Har tävlat bl.a. på att vinna heminredningsprodukter för 40000kr, fina klockor, väskor, resor, hotell och inträde till Astrid Lindgrens värld m.m. Spännande!!

Nej, jag är så trött nu att jag måste avsluta

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gillar också att tävla och skriva motiveringar men vad vill de att man (barnen) ska svara på en fråga som denna: "vad gör dig till den bästa Ben10-vinnaren?" ja, vad svarar man? Om man ska vara riktigt sarkastisk "för att jag har cancer och kommer snart dö och vill gärna vinna något innan jag går vidare till de sälla jaktmarkerna" hehehe, fy vad dum jag är ;)



Men hallå, vaddå frysa? Vi hade sommar här idag - 20 grader!!!!!! Helt sant o helt fantastiskt =)

2009-04-29 @ 23:25:15
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

fortsätter uppåt.....hahahahaha..

2009-04-30 @ 00:21:19
Postat av: paula

frysa????... här kan du gå med shorts och t-shirt och ändå svettas.

2009-04-30 @ 00:23:06
Postat av: Kerstin

Ingela: Haha, man får ju inte ljuga. Felix ville skriva något om nyligen ensamstående man med flera barn typ hehe

Vi har också ganska varmt men på kvällen när solen går ner huga vad kallt!!



Paula: Men vad hände med träning och nyttig mat?

Här är det också varmt men på kvällen är det kallt.

2009-04-30 @ 18:09:34
Postat av: paula

ja mat och träning gör jag när jag känner för det hahahahah

2009-05-01 @ 13:46:23
Postat av: Kerstin

Paula: Ok :-) Så ska det vara men regelbunden träning ökar både immunförsvaret och håller igång den höga ämnesomsättningen.

2009-05-02 @ 08:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0