Är på väg ut

Hejsan hej!

Hoppas ni hade en trevlig Långfredag igår och skänkte en tanke åt Jesus också :-)

Min brorsa hämtade vi vid det en timme försenade tåget vid 15.00. Vi åkte hem och gjorde mat och sådär. Jag började värma min WW mat och åt den och sedan var det i stort sett kört med mitt nyttiga matschema...

Igår åt jag chips, jordnötsbågar och godis bläää
Mycket gott då men ångesten ligger stor i luften nu. Det går inte att äta nyttigt när man har besök så är det bara.Så jag kör vanlig mat nu när brorsan är här med viss försiktighet. Kommer träna ikväll också för att åtminstone hålla igång ämnesomsättningen.

Jag kör vidare på mitt matschema efter Påsken, när brorsan åkt hem.

Vi gick en 2 timmars promenad igår i skogarna häromkring. Underbart väder och det var så härligt att bara vara ut och gå. Sedan kollade vi på film, Ghost Rider på kvällen, jag somnade såklart :-)

Nu håller vi på att göra oss iordning för att bege oss till Stockholm stad. Vi ska vandra runt i det underbara vädret och så.

Ha en skön Påskdag!!

Kommentarer
Postat av: anna zeta

Glad pask!

http://www.youtube.com/watch?v=9eNQMb8wpdA

2009-04-11 @ 22:39:20
URL: http://www.youtube.com/watch?v=9eNQMb8wpdA
Postat av: Kerstin

anna zeta: Tack för den!! Den behövde jag.

Kram

2009-04-12 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0