Ja, då var helgen över och veckans vägning

Har haft en rolig helg som känts lagom behaglig.
Vi har umgåtts hela familjen och haft riktigt roligt på alla sätt :-)

Idag var det så dags för att se resultatet av första veckan på mitt nya liv (?).
Jo, visst visade den minus vågen, hela 2 kg minus wihoo
66,2 kg stod vågen på :-)
Så nu kör jag vidare mot mitt första delmål på -5kg.
Hoppas det går bra för er andra också!!
Denna vecka är det ju Påsk men jag ska försöka köra på ändå. Min lillebror Max kommer upp över påsken också och att ha besök är ju också svårt när man försöker äta nyttigt.

Vi har helt underbart väder här, njuter i fulla drag. Var ute och cyklade med barnen idag, måste köpa en cykel till Henry. Han älskar att cykla men har inge cykel.

Nu måste jag lägga mig, snart i alla fall :-)

Ha en fortsatt skön vecka


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att det går så bra för dig med träningen!

2009-04-07 @ 17:40:03
Postat av: Kerstin

Jo, jag älskar att träna. Förstår inte varför jag slutar ibland??

2009-04-08 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0