Påskpyntet klart och vi njuter av helgen

Igår plockade vi grenar ute som vi har som påskris. Det är såå fint :-)

Vi har även lite kycklingar och annat smått och gott som lyser upp lite. Barnen älskar verkligen att pynta och när något annorlunda händer!!

Felix har gjort något med datorn så alla bilder, över 400 stycken är borta... På barnen, födelsedagar m.m. så himla tråkigt. Så datorn är nu ominstallerad och allt är borta. Han säger att han har bilderna på någon cd nånstans, det vill jag gärna se så nu får han leta!

Är nu inne på min 6:e dag på mitt nya liv (som brukar hålla ett par månader) och allt känns helt underbart. Jag känner mig lättare, kläderna sitter lite bättre och jag är varken trött eller itrriterad!! :-)
Nu är det bara framåt som gäller!
Hur går det för er andra?

Idag har vi varit ute hela familjen och bara njutit av ledighet och det underbara vårvädret som är här!!

Henrys blöjavvänjning är som en berg och dalbana, vissa dagar klarar han galant hela dagen medan han kissar ner sig 3 ggr en annan dag, helskumt. Men men det är på god väg och vi kallar honom blöjfri.
På natten är han jätteduktig, kanske en gång per vecka som han kissar i sängen.

Jaja, nu ska jag fortsätta njuta av lördagen. Har köpt Dieterolle (sockerfritt godis) om lördagsgodis hehe

Ha en fortsatt skön helg

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det går skitdåligt... f-n f-n f-n, jag är helt beroende. Nya tag imorn...

2009-04-05 @ 08:58:06
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas att du njöt av dina dietorelle =)

2009-04-05 @ 18:17:07
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

men du haR VÄL BILDERNA I KAMERAN?

2009-04-05 @ 18:39:13
Postat av: Madde

Jag har liksom inte tränat alls ... Hela helgen har spenderats på bygget. Men jag har inte ätit så mycket sött. Kör du knäckebrödsdieten nu?

2009-04-06 @ 09:31:47
Postat av: Ingela

Knäckebrödsdieten, låter yummi ;)

2009-04-06 @ 11:35:36
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Kämpa på nu Ingela!!

Mmm dietorelle, musmigt gott hehe

Ja, knäckebrödsdieten är bäst haha



Paula: Nej, tyvärr inte! Lade över allt i datorn för minnet i kameran var fullt...



Madde: Ja, det gör jag!! Frukt och knäckebrödsdieten. Kämpa på nu Madde inför beach 2009!!

Hur känns det att inte vara en cityman längre??

2009-04-06 @ 23:13:03
Postat av: Madde

Känns väl ok att inte vara CityMan. Saknar mest er och konditionen jag hade.

2009-04-07 @ 17:37:54
Postat av: Kerstin

Och vi saknar dig!! Ut och spring nu så du får upp konditionen :-)

2009-04-08 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0