Åh, vilken underbar dag!!

Solen steker och det är så skönt varmt =)

Slutade redan 11.15 idag, helt sjukt tidigt. Då jag börjar 7 och hade 30 min. lunch så har jag jobbat totalt 3 timmar och 45 min. idag, kan det bli bättre??
Det enda är ju oron för att det gå så sjukt dåligt för Citymail... Vi sparar, säger upp folk och håller nere på extratimmarna på alla sätt vi kan men ändå går vi miljoner back och det beror på att postvolymerna minskat rejält i år och med det våra intäkter...
Hoppas det blir bättre nästa år för annars vet man inte vad som händer.
Då blir det studier för mig utan tvekan, då blir jag sjuksyrra och senare barnmorska. Vi får se vad "Gud" har i tankarna för mig/oss =)

Jag gick hem direkt efter jobbet och vilade lite = åt en massa skit =(
Sedan hämtade jag Alicia från fritids vid 13.00 så gick vi till Hallunda C och tittade i affärer plus handlade en plånbok till Felix (hans present från oss)
Vid 14.30 hämtade vi Henry och sedan gick vi bort och hämtade W och D för mamma A ska jobba kväll. Så nu är det barnpassning på gång och jag sitter och bloggar haha

Strax dags att fixa mat, sedan sortera tvätt för idag är det tvättedags = världens tråkigaste måste enligt mig.

Imorgon är det sista jobbedagen och sedan är det semester igen =)

Ha en fortsatt härlig sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0