Är helt slut i kroppen

Bara jobbat två dagar denna veckan men kroppen känns som den blivit mörbultad... Tunga lådor att släpa på, springar i trappor och cykla efter semester är jobbigt!!

Ska snart ta en cykelrunda på träningscykeln också. Har gått upp alldeles för mycket tycker jag och mmåste ta tag i det nästa vecka. "på måndag" börjar jag =)
Måste första äta upp allt som är kvar från kalaset...

Sedan ska jag köra hårt några veckor för att sedan stabilisera det igen.

Idag fyller min lillebror Max 28 år, så GRATTIS till honom!!

Alicia vill fortfarande inte spela fotboll och nu ska de flytta träningsdag till torsdagar 17-18, vilken sjuk tid!! Det är alldeles för tidigt och dessutom har Alicia simskola 18-18.30, så det går ju inte.
Det blir ingen fotboll på ett tag för Alicia sedan får vi se.

Ja, nu ska jag träna, ha det gott


Kommentarer
Postat av: Ingela

Nä, och det gör ju inget om hon ändå inte vill. Låt fotbollen vila ett tag. Mina barns nya bandy o fotbollstider är också åt helvete...

2009-08-26 @ 12:46:53
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingela: Jo, det ska vi göra. Hon kanske vill senare??

Tråkigt att de sätter så tidiga tider när det gäller de små barnen, minst prioriterade i de flesta klubbar...

2009-08-26 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0