Första skoldagen

Alicias första skoldag idag och det gick väl sådär. Hon hade en kompis som tyvärr inte hamnade i hennes grupp så hon blev ledsen ett tag. Men sedan förstod hon att hon kommer träffa honom på fritids, raster och lunchen. Så då blev hon glad igen!
Sedan gick jag hem men sedan ringde fröken igen och då hade hon varit ledsen igen och ville hem... Så vi hämtade henne efter lunchen.

Det går nog bättre imorgon.

Ikväll är det ju egentligen fotbollsträning men Alicia vill inte... Så vi skippar denna veckan så får vi se nästa vecka.

En rolig sak är att Kyrkans miniorer ska starta omsdagen 2/9, för barn mellan 6-9 år. Jag älskade detta själv när jag var liten så jag hoppas Alicia också kommer tycka det är kul. Det krockar med fotbollen men hon vill kanske inte spela mer?

4 dagar kvar innan jobb och det känns sådär. Men men jag har verkligen vilat upp mig denna semestern, ingen stress, inga måsten, bara slappande och varande =)
Jag är redo för höst och vinter hehe

Missa inte finalen av Bachelorette ikväll 21.00 på Tv3 (?) Spännande, vilken kilel väljer hon??

Håller på att laga mat och efterår ska vi ut en stund, till skogen och vattnet =)

Ha en fortsatt skön onsdag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Oh, då får jag glo på tv ikväll. Har inte kunnat följa det riktigt, vem hejar du på?

2009-08-19 @ 16:11:20
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Såklart var det ju inte finalen igår...

Bara killarna som fick komma tillbaka och ställa frågor och så.

Nästa onsdag klockan 21 på Kanal5, då gäller det.

Jag vet inte om jag hejar på någon, spännande är det i alla fall.

2009-08-20 @ 12:41:04
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0