Kryssningen....

Kan börja med att säga att vi haft en underbart rolig kryssningen, speciellt Alicia =)
Det var hur mycket som helst för barnen, dockteater, barndisko, bingo, spel, pingis m.m..m.m.

Vi var med på typ allt och även en massa tävlingar. Alicia var med i en teckningstävling där man skulle rita en fantasikarusell. Alicia rutade en karusell där man åker runt i popcornpåsar =)

En blev etta och alla andra blev tvåa. Ettan blev uppkallad på scen framför alla och fick prata om teckningen och fick gratis entre och åkband till Gröna Lund, ett Alfinspussel, godis m.m.

Här nedan har jag en bild på vinnaren:  



                                               

Jo, det var Alicia och jag är så stolt så jag spricker haha. Min lilla gumma ritade bäst och det var typ 30 barn med i tävlingen =) Hon var så stolt och glad. Ledaren tyckte om Alicia så mycket och tyckte hon var en sådan positiv tjej genom hela kryssningen.

Så nu blir det Grönan nästa då: 



                                                      

                                                       "Mamma jag visste inte att jag skulle vinna" 


                                               

                                              
Henry på moppen


                                            

                                            Favoritautomaten, kronan om ni vet vilken det är =)

Tyvärr blossade urinvägsinfektionen upp igen, alltid ska det vara något... Så nu dricks det vatten och äts citron härhemma. Jag ska ta pencillin också, har 10 tabletter kvar.
Tror det beror på att det var så kallt på båten och jag hade bara kjol, drack nog inte heller tillräckligt.

Ha en fortsatt skön söndag, nu ska vi äta mat!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh, vad roligt att hon vann!!! Hon ritar verkligen fint och vilken härlig fantasikarusell, verkligen något för Gröna Lund att förverkliga! Och så roligt med så många foton, och på oss med! =)

2009-08-02 @ 22:29:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Hon är så otroligt bra på detaljer och det är full koncentration när hon ritar =)

Fler foton kommer

2009-08-03 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0