Måndag igen

Ja, då var det en ny vecka igen, sista dagarna innan min semesteromgång nummer tre hehe

Så om 4 dagar så påbörjar F sin 4 veckor långa semester och jag min 2 veckors. Ska bli skönt och då blir det alla saker vi inte gjort ännu bl.a. Grönan, Skansen och Sydpoolen.
Ev. Malmö festivalen men vi får se hur det blir med pengar...

Det hade gått bra för Alicia på fritids idag. De tyckte hon var en sådan positiv och glad tjej, undrar vart hon fått det ifrån?? hehehe

Nu sover hela familjen och jag surfar rundor och chattar lite på MSN

Ha en fortsatt härlig sommarvecka

Kommentarer
Postat av: Ingela

Från er båda, såklart! =)

2009-08-03 @ 22:37:09
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, såklart =)

2009-08-04 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0