Nej, helgen är redan över =(

Snart i alla fall. När man nu jobbar igen så går ju helgen alltför fort.

Idag har vi slappat halva dagen och varit på barnkalas i några timmar. Det var trevligt och många barn i olika åldrar. Jag är nu mätt och belåten =)

Felix och Henry är lediga ännu en vecka, skönt för dem. Alicia är ledig imorgon men går i skola tisdag-fredag. Själv sliter jag och jobbar hela veckan men det känns ändå ok (intalar jag mig själv).

Nu ska barnen hoppa i badet och jag slappa vid tv:n resten av kvällen.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det är hemskt vad man är bra på att lura sig själv =)

2009-08-31 @ 08:16:31
Postat av: Kerstin

Ingela: :)

2009-08-31 @ 18:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0