Nu är gumman 6 år

Igår fyllde Alicia hela 6 år =)

Hon blev ordentligt firad hela dagen. 15.00 kom 3 av hennes skolkompisar, tyvärr var det två som inte kom, däribland hennes bästis. Sedan dök det upp folk lite då och då som det brukar på våra kalas...

Vi bjöd på hemmagjorda pizzor, kakor, egengjord chokladtårta och till slut fick barnen ficka godispåsar. Barnen hade jättekul och det kändes lyckat men som ett väldigt långt kalas. Vi var rätt trötta vid 20.00 när alla gått hem...

Alicia fick många roliga saker, lärorika böcker, kläder, krimskrams, lera, pennor m.m. I veckan ska vi åka till BR och handla mer för pengarna hon fått plus att vi ska köpa något mer.

Till ett annat ämne. Första jobbedagen idag... Kändes ok men hellre vill jag vara ledig. F och barnen är ju lediga 2 veckor till...
Nu är det jobb fram till jul då vi ska ta ut några föräldradagar för att åka ner till Skåne. Jobba, jobba, jobba!!

Usch är förkyld fortfarande och har haft ont i huvudet typ hela dagen bläää
Och mitt j-a "munsår" eller vad det är vill inte bli bra. Har testat alla olika krämer men det känns som det bara blir större och rödare... Det är inte herpes utan liksom små jack i mungipan som spricker upp så fort jag äter eller pratar... Har hört om svinkoppor och börjar misstänka att det kanske är det??
Jag får väl gå till läkare så får de kolla på det.

Nu ska jag surfa vidare

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis i efterskott till Alicia!!!

2009-08-24 @ 19:48:40
Postat av: annazeta

Hej,ledsen att jag inte ringde,hoppas ni hade kul anda ;) Bobby gifte sig i Lördags så det var fest i dagarna två...jag har aldrig missat Alicias f-dagar men nu blev det lite for mycket av det goda pa brollopet. Dock har jag en liten gava i form av ett guldkors.Tror du hon kommer tycka om den?I den aldern at man ju inte mycket for smycken men jag vill garna framja hennes religiosa sida...



Kram Annazeta

2009-08-24 @ 22:00:57
Postat av: Kerstin

Madde: Alicia säger tack!



annazeta: Oj, Grattis till Bobby! Då är båda barnen gifta nu, eller? Är det med romer de gift sig?

Alicia älskar smycken och går ju i kyrkan 1-2 ggr i veckan fr o m nästa vecka så det är en perfekt present =)

Kram

2009-08-25 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0