Söndagkväll

Sitter här och surfar lite. Samtidigt kollar jag på "From G´s to Gents" på MTV. Det måste ni kolla in, det är så roligt att se =)

Idag har jag otroligt nog tränat på min cykel, och nu så ska jag fortsätta på den banan. Sedan har vi haft besök hela dagen av A och barnen. Jag bakade cornflakesdrömmar till Alicias kalas och havrescones.
Sedan har jag tvättat, hata att tvätta!!

Jag är helt slut i bollen... Barnen bråkar, gnäller, slåss och gråter hela dagen... Vi är helt slut och vi har bara två barn...

En veckas semester kvar, får försöka njuta av varje dag nu. Felix har ju tre veckor kvar åhhh
I veckan börjar Alicias förskoleklass (onsdag) även fotbollen. Söndagsskolan i kyrkan börjar på söndag.
Roligt med mycket aktiviteter för Alicia. Fotboll, simning, dans och söndagsskola, kanske för mycket??
Vi får se hur mycket hon orkar och vill göra med tiden, fotbollen verkar hon vara ganska ointresserad av för tillfället men vi får se...

Ha en skön vecka nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0