Tisdag var det här

Kan börja med att säga att W hade förstoppning och fick hjälp på sjukhuset. Han mår nu bara bra och gick t o m på dagis idag.

Idag har vi varit i stan, gick till Humlegården och lekte (en inhägnad utomhuslekpark) sedan var vi förbi Heron City och frossade kinamat... Var helt proppmätt och är så ännu...

Nu ska jag snart sätta mig på min underbara träningscykel och köra ett 30 minuterspass. Kommer kännas bra efteråt, känner hur alla kläder spänner, magen bara blir större och större och hänger... =(
Ska ner igen och inte upp!! Nästa vecka när jag är tillbaka på jobb så ska jag köra hårdare någon vecka för att komma under 60 och sedan fortsätta träna och komma rätt i sunda livet igen.

Imorgon är Alicia första dag i sin förkoleklass, spännande!! Jag ska då passa på att ge ut lite inbjudningskort till Alicias kalas på söndag, vet inte vart de bor de hon vill bjuda men vet att de också ska börja i samma skola imorgon. Lite i sista stund men hoppas de kan komma.

Ja, då drar jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0