Jag vet, borde sova...

Men var bara tvungen att kolla mailen och då glider jag automatiskt in i bloggvärlden också.

Idag har det varit fullt upp. Har lämnat julblommorna till fröknarna som blev glada =)

Nu ikväll  har jag lämnat julklappar åt mina vänners barn och mina barn har även fått öppna en av våra julklappar. Först tänkte vi att de skulle äppna våra på torsdagmorgon innan vi åker men efter lite funderingar så kör vi en juklapp per dag innan vi åker. Då hinner de leka lite med dem och sådär.
Vet att det är "fel" men det är ju jul redan typ och de får även julklappar på julafton.

Fick hem Henrys foton men de var helt förstörda av väder och vind... Så nu ska de skickas tillbaka och så får vi ett nytt bildpaket snart hoppas jag.

Imorgon blir det också fullt upp, vi ska iväg och simträna jag och Alicia, Emma kommer hit för att få sin julklapp, budget ska göras och räkningar betalas. Måste även hinna göra en packlista så vi får med allt ner till Skåne.

Jaja, två dagar kvar innan långledigheten, skönt skönt

Ciao



Kommentarer
Postat av: Ingela

Egentligen är det jättebra att de får en paket då o då för då hinner de leka och uppskatta sakerna mer än när de får allt på en gång =)

2009-12-22 @ 22:09:07
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingela: Jo, barnen är överlyckliga för att få öppna ett varje dag. De leker med det också, vi lyckades hitta bra saker som barnen vill leka med! I alla fall nu.

2009-12-22 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0