Lillejulafton

och här sitter jag och skriver mitt sista blogginlägg på ett tag.

Nu är väskorna packade och barnen sover gott i sina sängar drömmandes om tågresan, mormor, kusinerna m.m.

Är dödstrött men ska sätta mig en stund i soffan med min make och äta lite välförtjänade chips.
Shit vad vi slet idag, det snöade inatt och idag har de helt skitit i att ploga typ. Så vi har släpat våra cyklar hit och dit, kors och tvärs, jag var helt slut...
Kommer säkerligen ha kraftig träningsvärk imorgon.

11 dagars ledighet framför oss som tyvärr kommer gå alldeles för fort, ska verkligen försöka njuta av varje minut.

Idag kom Alicia på villovägar ännu en gång. Hon gick precis bakom mig men helt plötsligt är hon borta. Jag fick panik, sprang runt och skrek och letade, gick hem och runt runt överallt. Gick till dagis för att hämta Henry och sade att jag måste leta efter Alicia. Då kommer hon plötsligt till hans avdelning.
Jag var helt förstörd, arg och ledsen och då blev Alicia ledsen.
Ibland så blir det bara för mycket!

Så imorgon 10.21 så går vårt tåg ner till Malmö och jag hoppas på en smärtfri resa utan för mycket förseningar och annat kaos. Surfade in på sj´s hemsida och vårt tåg är fullbokat, så det lär vara en hel del folk =)
Vi ska vara där i god tid förhoppningsvis, vi ska åka tunnelbanan till T-centralen.
Vi stannar i Skåne tills nästa onsdag den 30/12. Då åker vi hem och så kommer min syster Paula, hennes kille och Kevin hennes son. Vi ska fira nyår ihop, har blivit lite av en tradition, 3:e året nu.

Så nu önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!!!

See you when I see you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0