Tisdag, extrem kyla, nya simrekord och räkningar...

Idag har vi haft det extremt kallt, var ute i nästan 4 timmar på en moped så jag vet... Hade 4 par vantar på mig och det var ändå kallt emellanåt.

Ikväll var Emma här och vi bytte julklappar. Shit vad bortskämda våra ungar blir, julklappar till höger och vänster varje dag!

Sedan åkte jag och Alicia till Fittjabadet och tränade lite. Och yes hon klarade att simma 25 meter ryggsim idag, en gång i alla fall. =) Nu ska hon bara öva, öva, öva så att hon klarar det fler ggr.
Vi åker dit igen nästa vecka när vi kommit hem från Malmö.

Nu har jag precis betalt alla räkningar, usch för december och januari. Inte roligt att se vad som är kvar på kontot när räkningarna är betalda... Men men sådant är livet i konsumtionslandet Sverige!

Nu borde jag sova men ska knepa ihop en packlista och ådär inför imorgon. För imorgon blir det packa, packa, packa som gäller inför Skåneresan på torsdag.

Sista arbetsdagen imorgon på ett tag, nu kör vi =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där!! Hade ingen aning om att man skulle godkänna kometarerna alltså. Har inte hinnit köpa en endaste julklapp. Idag efter jobbet blir det till era barn och våras. Tar mina systerdöttras senare när jag har ledigt.



Vad duktig Alicia är!!



kram hör av mig senare idag

2009-12-23 @ 12:23:58
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Kul att se dig här =)

Tack för klapparna!! Kram

2009-12-23 @ 22:46:28
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0