Gårdagen

Orkade inte sätta mig vid datorn igår men nu är jag inne en sväng.

Igår fick jag köra moppe igen och det känns helt ok men det kommer ta tid för mig de första gångerna själv ute. Att hitta runt och komma in i rätt rutiner m.m. för utdelningen. Men men sådant är livet :-) Vi fick punktering på ena moppen igår också så det var inte så lyckat.

Urinflödesmätningen gick bra för Alicia. Hon hade nu inget urin kvar i blåsan och det är bra men födeskurvorna när hon kissar visar på en överaktiv blåsa. Vi ska träffa läkare nästa torsdag och få mer ingående svar på testerna och förhoppningsvis rätt hjälp för henne. Hon kissar 1-2 ggr per natt, varje natt... Henry har ockå kissat i sängen inatt och igårnatt men vi fortsätter och hoppas det vänder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0