Lördagen lunkar på

Ja, nu är lördagen i full gång.

Alicia är på 5-årskalas och har roligt. Vi andra tar det lugnt nu. Jag har precis bokat en gratisresa med Viking Line till Mariehamn. Eftersom vi bara kan på lördagar och eftersom jag väntat några dagar med att boka så var det ju ganska bokat så det blir inte förrän 2/5.
Barnen är redan uppspelta, alla tre ska med. Första gången de åker på kryssning så det blir roligt!

Nu ska jag fundera på min/vår semester eftersom vi måste ha lämnat in det redan på fredag. Jobbigt att behöva bestämma så långt innan men har en liten aning om när jag vill ha ändå.

Nu passar jag W och D för Anna är och får en ny frisyr. Orkar själv inte ta tag i mitt hår, sätter alltid upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0