Roliga saker Alicia sagt som 2-3 åring

Måste dela med mig av några saker Alicia sagt som mindre.


Jag: Jag är så snurrig (efter att hon snurrat runt mig i datorstolen)
Alicia: Mamma, jag hämta papper

Hon trodde jag menade snorig :-)



Jag: Wallace har fått vattenkoppor, stackars honom.
Alicia: Men jag har ändå fått Pippikoppar.  *stolt*

Hon hade precis fått en Pippi Långstrump servis :-)


Vi var ute och gick när hon plockade upp en hundbajspåse, Alicia plockar alltid upp en massa skit...
Jag: Nej, släng det Alicia, det är en hundbajspåse!!
Alicia: Bajsar hundar i påsar?? (med förvånad min)



Shit vad jag skrattade och fortfarande skrattar när jag tänker på dem, speciellt den med hundbajspåsen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hahahaha, ja, verkligen roligt! Det är bara synd man inte kommer ihåg allt roligt.. man borde ha papper o penna med sig hela tiden. När Kalle tog av stödhjulen på sin cykel kunde han cykla direkt, jätteduktig. Så jag sa till honom: ja, förra sommaren kunde du inte cykla utan stödhjul. Han svarar: Jo, jag kunde men ville inte för jag var blyg! hahaha

2009-02-16 @ 09:29:38
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Haha, de är för härliga :-)

Det är så mycket de säger som man glömmer, som du sade. Ska försöka komma ihåg att skriva ner det.

2009-02-16 @ 21:26:48
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0