Tvättstrul

Hallå på er! Har precis tvätta och allting strulade. Torkskåpet funkade inte, den stora tvättmaskinen stannade innan den hade centrifigurat tvätten så den var kall och drypande blöt... Sedan lade torktumlaren av också... Så nu hänger det tvätt precis överallt härhemma. Ska gå in och anmäla all felen på hyresvärdens hemsida så de fixar det. Annars har vi inte gjort så mycket idag, jobbat och lekt på lekplatsen lite. Nu ska jag titta en stund på tv, har lite abstinens då jag inte tittat på tv på 2-3 dagar :-) Ta det lugnt därute Just det, tänkte börja berätta små anekdoter om min släkt för er intresserade. Har en gedigen släkt med många roliga och intressanta historier. Det blir en liten grej varje dag om jag hinner. Just idag hoppar jag över men lämnar er med spänning om vad jag kan tänkas skriva om imorgon :-) Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingela

OHhh vad spännande! Ja, jag vill höra allt och särskilt alla smaskigheter, det finns det ju en hel uppsjö av ;) hahahha

2009-02-18 @ 14:32:10
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Smaskigheterna vågar jag inte skriva om :-)

Men lite om pappas och mammas släkt, spännande historier

2009-02-18 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0