Det är fredagkväll och fest i Folkets park

om det var för 10 år sedan :-)

Nu är man ju "gammal", gift och två (tre) barnsmor. Så våra fredagkvällar är något lugnare än förr i tiden haha.

Slutade vid 13.00 idag, supernice. Gick och handlade lite i Hallunda Centrum och gick sedan hem och vilade innan jag hämtade barnen nu vid 14.30. Vi betalar ändå 1890kr i dagisavgift varje månad, så mellis får de banne mig ha.

Nu tittar de på Bamsefilm och jag ska strax laga lite mat, grillade kycklingvingar med pommes/ris och något god sås till.

Ikväll ska jag passa Wallace och Denise för mamman och pappan ska nämligen gå och shaka loss på Chris Brown konserten. Vill också ha en utekväll med Felix *avis* Får väl blir senare i vår, bio och mat, det klassiska :-)
Vi ska vara hemma hos dem så jag sade till henne att ta fram dansmattorna och guitarhero så ska jag ha kul när barnen somnat. Emma kommer också i helgen så hon vill nog också dansa och spela lite om jag känner henne rätt.

Jag har fortfarande ont i muskeln i ryggen och stryker på vit tigerbalsam och den hjälper för stunden. Om det inte blir bättre nästa vecka så får jag boka tid hos kiropraktor. J-a skitjobb alltså, att man ska få kroppsliga besvär... Måste göra något annat, måste göra något annat, måste göra något annat...

Ha en trevlig fredagkväll på er speciellt er utan barn :-)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, fy, ont i ryggen är inte nice! Hoppas det hinner "läka" under helgen nu. Du kanske har en värmedyna, värmekudde att ha på när du sitter vid tv för det kan nog vara skönt. Ja, trevlig helg!

2009-01-23 @ 20:23:02
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tack för tipsen men har varken värmedyna eller kudde. Jag stryker på tigerbalsam och vilar denna helgen. Ingen städning alls :-)



Trevlig helg

2009-01-24 @ 15:39:39
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0