Hejsan på er läsare

Ja, vad har hänt sedan sist då?

Fredagen gick i jobbets tecken, arbetade över som alla andra dagar och är nu uppe i 8 timmars övertid "cashing" (på fem arbetsdagar)
Det var en turbulent dag på jobbet med tjafs och tråkigheter. Det var irritation i luften som byggts upp under den arbetsamma veckan. Men fantastiskt nog så fick vi ut all post igår! PLus att jag och Tessan fick löneökning p g av att vårt coachtillägg höjdes :) Nu har jag en helt ok lön hehe men man önskar alltid mer såklart!

På kvällen åkte vi och handlade som vanligt och vi var inte hemma förrän 21.30... Sedan kollade vi på film och somnade efter 00 någongång.

Idag har vi städat upp härhemma och haft "kalas" för Emma. Rina och Anna med barn kom över och vi åt en av mina goda grytor med diverse tilltug, kakor och glass. Sedan drack vi ett jättegott vin, önskar jag hade mer hemma :)
Nu har de precis gott och jag är skitrött. Ska kolla lite på film och sedan nanna kudden.

Imorgon blir det en slappedag för att samla krafter inför nästa tuffa vecka.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja visst känns det bra med löneökning! :)

Var inne och hälsade på våra söndagsarbetare. Det hade kommit in 2½ pall. Nordea bla. Nu jvlar ska det jobbas!!!

Ses imorrn

2009-01-11 @ 18:13:51
Postat av: Ingela

Har också haft en slappedag, men blir helt stressad över att tiden går så fort så att jag inte hinner slappa tillräckligt - så mycket skit på tv man vill se, så mycket kuligheter med barnen man vill göra och den där boken som jag måste läsa klart.... för lite tid!!!!

2009-01-11 @ 18:54:55
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Ok, skönt med söndagssplitt. Hoppas veckan flyter på bra utan allt för mycket frånvaro...



INgela: Ja, håller med om skitprogrammen på tv, vill också hinna se mer av dem :)

2009-01-11 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0