Hellu på er

Hoppas ni hade en trevlig fredagkväll. Jag somnade när jag lade Alicia och Felix väckte mig vid 22.20 så då var det typ försent att titta på film.

Idag har jag inte gjort något annat än städat och skällt på barnen :-) Just nu ligger Henry och sover (inte bra) för nu kommer han vara uppe sent. Men han var så trött och det gick inte att stoppa honom. Alicia sitter här med mig och leker med Barbie. Jag har också varit med och lekt en stund :-) Felix kollar på tv.

Nu ska vi äta lite och ev. gå bort till Riina och hälsa på någon timme. Hon har inte ringt än så vi får se om det blir något. Annars blir det slappekväll med godis och tv/film.

Ha en skön lördagkväll gott folk

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas ni hade en bra lördagkväll. Jag läser din blogg men är dålig på att kommentera. Kul att läsa vad som händer i din vardag. Ha det bra och njut av söndagen!

2009-01-31 @ 22:51:11
Postat av: Kerstin

Jo, vi var hemma ändå och tittade på tv och åt lördagsgodis. Roligt att du läser min blogg :-)

Ha det gott

2009-02-01 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0