Jag är sugen på tårta



Min goda chokladtårta, bakad till Alicias 5-årskalas. Har inget gott hemma och är så sugen på något som vanligt...

Har haft lite paus från datorn någon dag nu för jag har helt enkelt inte haft tid eller orkat. Men livet rullar på härhemma och jobbet är ganska lugnt just nu.
Har valt skola och fritids till Alicia nu och får veta om hon kommer in i april, hoppas och tror att det blir den skoal vi valt.

Ikväll ska jag se Top Model på tv3 klockan 20.00 och på kanal 5 klockan 21.00 kommer en spännande dokumentär om en flicka med två ansikten...

Kollade precis på Obamas "presidentvigning" och hans långa långa tal. De pratar så underbart dessa amerikanska politiker med sådan kraft och respekt. OM man jämför med våra mesiga svenska politiker... Får se om han kan få USA på fötter igen och få ner deras arbetslöshet m.m.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, den ser mumsig ut men jag är så lycklig att jag kommit från mitt godis/choklad/sockersug så jag vågar inte ta någonting... hade varit skönt med lite "lala" nu när man ligger sjuk i soffan... =)



Hoppas hon kommer in där ni vill!

2009-01-20 @ 19:24:11
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad bra att du inte har kvar ditt sockersug! Total avhållsamhet från allt godis och kakor är det bästa! Det är ju som vilket beroende som helst.

Det bästa hade varit att avstå hela livet antar jag men hur lätt eller roligt är det?



Kämpa på!

2009-01-21 @ 17:38:15
Postat av: paula

fan va good den ser ut!!! jag har inte gått ner ett gram!! hahahha jag bara går upp och upp men det e inte konstigt, vi har cirka 30 kg godis hemma av alla dess sorter.robbans kompis är godis grossist......och vi får mycket av honom som har gått ut...han kom hem med 2 fyllda bagage luckor!!!

på vår volvo 740!

2009-01-22 @ 00:39:24
Postat av: Kerstin

Men måste ni äta allt godis själva? Hur kan ni få det gratis? Ge bort godiset till någon annan annars kommer du ju inte gå ner i vikt.

2009-01-22 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0