Något otroligt stort har hänt mig!

Jag har nämligen arbetat en hel månad i sträck utan att vara borta en enda dag :-)

Januari som är den värsta sjukdomsmånaden och postmånaden har vi klarat oss igenom. Nu får vi se hur februari blir. Så det blir en full månadslön plus 7 timmar och 40 minuters övertid på det nästa månad, :-) Härligt att få en ordentlig lön för en gångs skull.

Efter dagis åkte jag pulka med barnen, Riina och Justice kom också en stund. Sedan var vi hemma hos oss en stund. Sedan åkte vi tillsammans och veckohandlade på Ica Maxi. Roligt att vara fler som handlar samtidigt. Men det är jobbigt att handla med Alicia som ständigt försvinner bort i sin egen värld...

Nu blir det läggdags för barnen så jag och Felix kan ha lite fredagsmys med någon film.

Ha en skön helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0