Trött i både knopp och kropp

Ännu en fantatisk dag på jobbet - NOT

Vi hade en bra plan för att få ut all post plus gå extra fram tills strax innan 7 imorse då två vikarier ringde sig sjuka och vårt kära grannkontor tog tillbaka "deras" vikarie. Då stod vi där igen...

Vi valde att ställa över två områden tills imorgon och dela det vi kunde. Behöver jag säga att vi samlar på oss övertid? Har redan jobbat 6,5 timmars övertid på 4 dagar. Bra pengar men tufft för kroppen.

Nu har vi en plan för imorgon vilket innebär extradelning m.m. för att få ut all post men det är under förutsättning att alla kommer imorgon. Vi får väl se...

Har tvättat ikväll också så nu är jag ännu mer slut. Imorgon är det fredag och det är skönt med helgen framför oss. Nu sover alla härhemma och jag borde också lägga mig men måste ju surfa några rundor :)

Ha en godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars er. Hoppas ni fick ut all post. Njut av helgen!

2009-01-09 @ 14:06:30
Postat av: Anonym

... sa Madde.

2009-01-09 @ 14:07:14
Postat av: Kerstin

Madde: Jo, jag försöker njuta nu och yes vi fick ut alla post igår :)

2009-01-10 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0