En ledig dag mitt i veckan

Det var skönt att sova ut imorse =)
Vi vaknade nog vid 9.00.

Vi hade trevlig igår jag och gubben. Vi åt buffé på kinarestaurang, dyrt (145 kr exklusive dricka per person) men gott var det. De har verkligen allt på denna. Den heter China Wang och ligger på Kungsgatan.
Vi orkade inte spela biljard efter all mat haha. Så vi åkte till Ica Maxi och köpte något till barnen.

Vi kollade på film på kvällen, Notorious BIG och den var helt ok. Man får en inblick hur det gick till när han blev känd och hur bråket mellan honom och 2pac samt west/eastside startade.

Idag har det typ åskat och öst ner här så det har blivit filmsnuttar hela dagen. Alla snuttar som jag somnat ifrån den senaste veckan haha.

Nu ska vi äta lite tacos och nachos m.m. Imorgon blir det jobb igen men det känns ok för om 3 dagar är vi lediga i 2 veckor +.

Ha en skön tisdagkväll, glöm inte Michael Jackson begravning 17.00. Tv4 sänder program hela dagen om honom.

Kommentarer
Postat av: annazeta

Sag du memorial programmet? Jag ar helt utmattad av grat och da ar jag inte den som ar lattrord heller...vilken manniska...ma han vila i frid.

2009-07-07 @ 22:25:49
Postat av: Ingela

Särskilt när han barn pratade =`( dyrt men gott, viss mat är värd att betala för. Käkade precis kass lunchmat inkl sallad, bröd o dricka, kaffe o kaka för 50 spänn, men det var inte ens värt det! Köpte istället en glass efteråt, hahaha!

2009-07-08 @ 13:09:29
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

annazeta: Javisst såg jag det, det mesta i alla fall. Både jag och F var helt förstörda. Känns nästan som en släkting eller nära vän dött =(



Ingela: Ja, det var värst när dottern pratade men även när brorsan Marlon pratade "now they will finally leave you alone"...

Ja, vi kan betala nästan vad som helst för kinamat haha

2009-07-08 @ 22:03:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0