En mycket lugn söndag

Ja, vi gör just ingenting. Tittar på tv, spelar spel, vilar och äter typ. Vilar upp oss efter Skåneresan och hämtar krafter inför jobbet/dagis imorgon.
Har gått upp drygt 2, 2 kg i Malmö... Det beror mycket på ingen träning och en hel del onyttigt. Men jag tränade redan imorse och nu är det slut på onyttigt varje dag. Jag ska under 60 kg igen, men inte med hårdbantning utan träning, jobb och att äta rätt helt enkelt!?

Barnen är så bråkiga, har blivit värre dag för dag senaste veckan. Henry bråkar med Alicia helt tiden! Det blir kanske bättre nu när dagis och sådant börjar igen?!

Jaja, nu ska jag fortsätta slappa

Ha en skön vecka ni som har semester och vi som kommer jobba hoppas jag dagarna inte blir alltför långa och tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0