Helgen är här jippie

Alltid skönt med helg =)

Jobbade även till lunch idag hehe, vi börjar bli för bortskämda. Men vi får njuta medan det vara. Lite orolig är man dock för Citymails usla ekonomi men men vi får hoppas på att det vänder till hösten.

Idag är det Alicias sista dag som dagisbarn =( På måndag börjar hon fritids och tyvärr blir det heltid direkt.
Skulle vilja lämna henne någon timme bara första dagarna men förshoppningsvis blir det en lugn vecka nästa vecka också så jag kan hämta henne tidigt. Och vi får hoppas att någon av hennes gamla dagiskompisar även är där nästa vecka. Annars är Alicia en väldigt framåt och social tjej så det går nog bra hursomhelst.

Men då blir det att gå upp ännu tidigare bläää Får nog gå upp vid 05.30 för att hinna lämna Henry på dagis, Alicia på fritids och sedan vara på jobb 07.00. Tur att mitt arbete är så nära.

Idag ska jag se en film som heter The Hangover, ska tydligen vara en väldigt roligt komedi =)
Innan dess blir det träning och veckohandling, tillbaka till tråkiga vardagsrutiner.

Har faktiskt köpt kakor i veckan och ätit, trots mitt kakförbud. Dumma Skåne förstör alltid mitt nya liv, varje år bläää
Måste ta mig i kragen, jag behöver inte de kakorna!!

Jaja, ha en skön fredag nu, imorgon är det kryssning för oss jippie

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det känns knappt som om vi har jobbat den här veckan. Jag har hunnit med att äta dagens lunch EFTER jobbet!



Ha det så kul på kryssningen. Hoppas ni får sol!!

Ses om 3 veckor!



2009-07-31 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0