Så var helgen över för denna gången

Ja och idag har jag och barnen varit på skogspromenad och nere vid vattnet. Både jag och barnen trivs i skogen och vid vattnet. Mysigt är det!

Nu ska barnen strax sova, för denna vecka ska F börja tidigare än vanligt så jag får bli den som lämnar de redan 6.45... Jobbigt men jag hoppas de är snälla. De har ju varit lediga i 4 veckor + nu så nu längtar de efter dagis =)

De ska ju bara gå 4 dagar denna vecka, vi är lediga på tisdag p g av att jag trodde jag och Felix skulle åka på kryssning ensamma men nu blev det inte så p g av ej beviljad semester m.m. Så jag och barnen är lediga på tisdag men F jobbar.

Om en vecka sitter vi hemma hos mamma/mormor och snackar. Ska bli skönt att åka ner och bara vara utan måsten m.m.

Ha en skön vecka ni som jobbar och ni som har semester får njta så mycket ni kan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0