Skåneland

Ville bara berätta att vi har hitintills haft en underbar Skåneresa med gott sällskap och god mat. Har träffat de flesta av mina syskon och syskonbarn. Just nu är vi hemma hos min syster I i Skurup och vi har sovit här i två nätter. Mina barn har så roligt ihop med kusinerna, mycket bad och skoj.

Idag ska vi bort till andra syrran i byn och umgås. Ikväll åker vi hem till mormor igen. Imorgon ska vu umgås med pappa F´s brors familj. Fullt upp och det är så jag gillar det =)

Vi har tur med vädret, varmt och soligt. Nu närmar sig min 30-årsdag och det känns helt ok. Det blir grillning och förhoppningsvis fest som de kan och vill   B=)

Nu ska jag gå upp och vara lite social

Skriver mer när vi kommer upp! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0