Torsdag

och jag börjar undra om sommarvärmen är över för detta året. Ok, vi har runt 21-22 grader men jag vill ju 30!! Det blåser och känns inte så varmt som jag vill ha det grrrr

Ännu en "slappedag på jobbet", slutade vid 11.30 idag med hehe

Nu ska jag hoppa in i duschen, hämta barnen, mata marsvin hos en kompis och sedan ska vi träffa R och J som varit bortresta i flera veckor. Ska bli kul att ses igen.

Det är så skönt om kvällarna härhemma. Barnen somnar vid 20, F somnar/slumrar i soffan och jag sitter och tittar på bra filmer och program på tv fram tills det är läggedags. Så skönt att vara själv!

Idag kommer A och barnen hem också och med sig har de mina födelsedagspresenter som jag fick i Skåne. Vissa var för stora och otympliga för oss att ta på tåget så hon var sjyst och tog de med sig.
Då blir det grillat och musik till helgen :-)
Men inte på lördagkväll för då åker vi iväg på kryssning igen, ska bli härligt. Vi får sjunga för F på söndagmorgon i hytten, för då fyller han hela 36 år.

Nu måste jag gå, ha en fortsatt härlig dag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gammal man du har... ;) hehehe

2009-07-31 @ 00:15:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Eller hur, han börjar bli lite sliten och hängig hehe

2009-07-31 @ 13:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0