Fredagens aktiviteter

Idag var jag med båda barnen och veckohandlade, i tron att Minihuset för barn var öppet men såklart var det stängt... Så barnen fick följa med in och Alicia var ok men att springa och leta efter henne är inte roligt. Henry var jobbig av och till men vi blev klara till slut.

Sedan har vi spenderat ett flertal timmar på stranden i detta underbara, härliga, magnifika, luxurösa, ovanliga sommarvärme vi har just nu.
Såhär ser jag ut nu:



                                                                         

Ajajaj gör det på mina armar... Barnen blir inte alls brända, måste vara underbart att bli brun lätt och utan att bränna sig först.

"Nu är det dags för fredagsmys", hela familjen går runt och sjunger reklamsången för chipsen haha. Älskar den!

ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ni verkar ha haft en underbar semester. Själv har det flytit på under veckan. Inte mkt och göra, bara det gamla vanliga. katalogtiderna börjar på måndag. Det blir nog en lugn vecka nästa vecka.



Ses på måndag

2009-06-27 @ 07:58:28
Postat av: Ingells

Idag tar vi lördagsmys! Längtar efter er - snart snart!!!

2009-06-27 @ 19:46:46
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Jo, det har varit en aktivitetsfylld semester, roligt för barnen och för oss :-)

Tråkigt att behöva jobba på måndag men ser framemot min "andra semester" om 2 veckor!!

Vi ses på måndag, då blir det mycket moppe för mig i veckan brum brum



Ingells: Vi längtar efter er!! Vi ses om två veckor typ :-)

2009-06-27 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0