Hipp hipp hurra för Sverige idag!




Sveriges nationaldag idag och vi var en sväng i SKHLM, ett köpcentrum här i närheten. Handlade presenter och sådant. På torget var det full fart av både politiker som försöker locka väljare in i det sista och folkdansare och sångare som sjöng för Sverige och oss.

Vet ni vem som var där och pratade och dansade??




Jo, den bästa programledaren från Bolibompa! Nasim Al-Fakir var där och det var häftigt att se honom. Han är alltid så rolig och barnen älskar honom. Alicia var så glad av att ha sett honom.

Nu ska jag packa in presenter och så ska vi göra oss fina inför kalaset.
17.00 ska vi vara där ombytta och klara, 50 minuter kvar :-)
Det är ju som sagt A och W som firar sina 30-års resp. 4-årsdagar ikväll. De fyller år nästa vecka!

Har själv precis skickat iväg min och mammas inbjudan till vårt kalas i sommar. Jag ska även ha en middag här i STHLM för er som inte kan ta er ner till Malmö för att fira mig :-) Så skynda in i era mail och läs.
Det blir ett familjekalas med endast familj och nära vänner.

ha en skön lördagkväll allihopa!

Gissa vem som slängt i sig barnens lördagsgodis.... *skäms*

Kommentarer
Postat av: Ingela

Godis är gott! Nasim är en härlig kille, liksom hans bror!

2009-06-07 @ 12:19:13
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Visst är det, farligt gott :-)

Nasim är bäst.

2009-06-07 @ 18:50:01
Postat av: paulap

gratta anna från mig. jag har inte hennes mobilnr.

2009-06-08 @ 15:28:57
Postat av: Kerstin

Ok, ska jag göra!

2009-06-08 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0