Måndag och vädret stinker fortfarande

Kan ni förstå att dagens datum är den 15:e juni och vi endast haft en varm sommardag i sommar änsålänge??
Min mamma sade att vädret i juni har inte varit så dåligt på 50 år enligt SMHI, 50 år!!

När kommer värmen? Var det lönt att köpa sommarkläder??

I alla fall kan jag  berätta att veckans vägning inte var så farlig :-) Vägde 59, 6 kg så jag är nöjd, sålänge jag är under 60 kg så är allt tiptop typ. Men jag känner mig ur form för att jag inte tränat. Jag tränar imorgon tänkte jag.

Är lite trött på jobbet som vanligt, känns som jag är det ofta nuförtiden... En massa diskussioner som känns ensidiga och inte kommer någonvart... Ibland vill jag bara sticka från jobbet och göra något annat. Spyr på allt och alla just nu bläää

Jaja, ha en fortsatt skön måndag på er

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nä spy inte på mig :(

2009-06-15 @ 20:12:02
Postat av: Madde

Vi hade varmt i går, men betydligt svalare i dag. Jag tycker det är stora temperaturskillnader från dag till dag här. Tråkigt att du är trött på jobbet, men det drabbar nog de flesta nån gång. Kanske dags att byta? Men det är verkligen lättare sagt än gjort i dessa tider.

2009-06-15 @ 21:21:47
Postat av: Kerstin

Tessan: Nej du, Ce och Ri är nog de enda jag inte spyr på just nu. De andra kan få lite spya då och då :-)



Madde: Verkligen dags att byta jobb men jag trivs ju med vissa där och att sluta i bra tid är toppen med småbarn. Stannar tills finanskrisen lagt sig :-)

2009-06-16 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0