Måndag, sol och värme, stranden

Idag blev det en tur till stranden. Det var soligt och ok med värme men jag skulle gärna ha det ännu varmare.

Nu är vi hemma och barnen är så trötta, Henry sover och Alicia går runt och säger hur trött hon är...

Imorgon ska jag först till banken 10.00, Länsförsäkringar bank,  har redan skrivit ner alla mina frågor :-)
Sedan ska vi till stan och äta buffé på en kinarestaurang vilket vi annars aldrig har tid till...

Sedan har jag bokat biobiljetter för mig, Emma, Alicia och Henry klockan 15.00 imorgon på Heron City. Vi ska se Monsters vs Aliens och det blir Henrys biopremiär. Hoppas verkligen han är snäll och sitter still.
Ville egentligen se Natt på museet 2 men det ville inte Alicia och det kanske inte hade passat Henry heller?

Nu ska vi fortsätta vår semestermys :-)

Ha det gott




Alicia doppar sig i det kalla vattnet




Henry springer av sig



Henry doppar tårna







Kommentarer
Postat av: Tessan

Mysigt och bada. Värmen kommer i mitten av veckan :). Njut av semestern och det fina vädret!!!

2009-06-22 @ 20:00:07
Postat av: Ingells

Härliga härliga sommarbilder! Önskar så att vi var där med er!!! Fast jag hade haft huckle på mig - kan inte visa mig överhuvudtaget lättklädd i sommar, gulp!

2009-06-22 @ 22:20:51
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hur gick det på banken? =)

2009-06-23 @ 15:17:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Jag njuter för fullt :-)



Ingells: Haha, kanske burka?

Kolla mitt övre inlägg för hur det gick på banken

:_)

2009-06-23 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0