shit vad jag är bra :-)




Ställde mig på vågen imorse med spänd förväntan!! Den visade 59,5 kg!
Vilket betyder att jag gått ner 2,1 kg förra veckan och hela 8,7 kg sedan 1/4-09.

Helt otroligt vad jag är bra haha! Jag körde verkligen järnet i veckan men så mycket trodde jag aldrig att jag skulle gå ner. Nu är jag typ nöjd men ska ändå gå ner ca 2kg till för att vara några kilo under 60 kg. När jag är på 57,5 kg då ska jag börja äta mer normalt vilket inte innebär en störra förändring än vad jag äter idag. Men en mer stabil lunch blir det då och kvällsmackor då och då.


Kommentarer
Postat av: Ingela

AVUNDSJUK!!!! Men väldigt glad för din skull! =) kramisar

2009-06-02 @ 09:00:26
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Ja, det är nästan så att jag är avundsjuk på mig själv t o m.

Kram

2009-06-03 @ 19:20:02
Postat av: paula

hahahahahha avundsjuk på sig sj?? hahahha..du e duktig, för det e 10 ggr svårare för dig att gå ner än för mig och ingela. mer vill jag inte säga för andra har inte med det o göra. ingela vet vad jag menar

2009-06-03 @ 20:54:59
Postat av: Kerstin

Skojsar bara. Det är inte svårt att gå ner för mig men att stanna på den vikten jag är nöjd med är skitsvårt/omöjligt flr mig men jag ska verkligen försöka denna gång.

2009-06-04 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0